Klantvriendelijkheid vinden wij belangrijk, we zijn er voor jou. 

Wij vinden het belangrijk dat je blij en tevreden bent met je keuzes en aankopen.
Mocht je ergens over twijfelen of heb je vragen, we denken graag met je mee.

 

Service

Worden er verzendkosten berekend?

Ja, er wordt €25,00 aan verzendkosten gerekend gezien de schapen groter van gewicht en formaat zijn. De schapen zullen zorgvuldig worden verpakt voor verzending en met een Track&Trace verzonden worden. 

Verzendkosten buiten Nederland, België of Duitsland?

Neem voor een prijsindicatie voor verzending naar deze landen contact op met onze klantenservice.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt als consument het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Binnen 10 werkdagen zorgen wij dat het geld weer op je rekening staat. De kosten van de retourzending zijn ALTIJD voor eigen rekening.

Let op de herroepingsplicht is alleen van toepassing als je via onze webshop een bestelling doet! 

De herroepingsplicht is niet van toepassing indien wij producten voor je bestellen die speciaal voor jou in de door jouw gewenste, kleur, stof en maat zijn gemaakt en besteld of als je fysiek in de winkel de bestelling hebt geplaatst. 

Aanmelden van een retourzending

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dien je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van ons retourformulier.

De producten die wij aanbieden op onze webshop zijn normaal gezien bij ons op voorraad en worden zo snel mogelijk bij je thuis geleverd. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, krijg je van ons altijd een berichtje. 

Nederland; 1-5 werkdagen
België & Duitsland ; 2-10 werkdagen
Andere EU landen; 5-15 werkdagen
Buiten de EU landen; neem contact met ons op

Meerdere artikelen bestellen

Wanneer je meerdere artikelen in één keer bestelt, laten wij in principe alles in één keer bij je bezorgen. De levertijd van je complete bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Mocht bijvoorbeeld 1 artikel een veel langere levertijd hebben dan de andere, nemen wij contact met je op en bespreken we de mogelijkheden. 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen worden bezorgd door de gekozen pakketdienst. Zodra de bestelling is verstuurd, ontvang je een email met een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. Wanneer er gebruik wordt gemaakt van onze eigen bezorgdienst, dan brengen wij je van tevoren telefonisch op de hoogte van de levering.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Je krijgt van ons altijd een bericht wanneer je bestelling verstuurd is met een tracking nummer. Mocht het toch voorkomen dat je niet thuis bent op het moment van levering, dan krijg je een afhaalbericht in je brievenbus.

Wanneer de aflevering na 3 pogingen  nog niet heeft plaatsgevonden, wordt je bestelling terug gezonden naar Esté Sheeps te Herten. Wij nemen vervolgens opnieuw contact met je op om een nieuwe bezorgdag te bespreken.

Wanneer er een pakketpunt in de buurt van het afleveradres gevestigd is, kan het zijn dat de bezorger het pakket daar afgeeft. Dit gebeurt alleen wanneer het voor de bezorger niet mogelijk is om op het aangegeven afleveradres het pakket af te leveren. De bezorger zal dan een afhaalkaart in je brievenbus achterlaten. Met deze afhaalkaart kun je je pakket bij het desbetreffende punt ophalen.

Je kunt bij Èsté Sheeps op de volgende manieren betalen, afhankelijk van of je bestelt in onze winkel of in onze giftshop.

Webshop

Via iDEAL  Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen via je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. 
Heb je een grotere bestelling die wij niet voorradig hebben, neem dan contact met ons op. Wij maken een offerte voor je die wij graag getekend retour ontvangen. Tevens ontvang je een aanbetalingsfactuur van 25% en het restant dient voldaan te worden bij levering van de goederen.

Winkel

Contant of per pin. 

Bankgegevens ÈSTÉ SHEEPS

RABOBANK t.n.v. Esté Sheeps vof
IBANNUMMER; IBAN: NL22 RABO 0388 0871 53
BIC NUMMER: RABONL2U
Gelieve je ordernummer te vermelden, indien je per bank wenst te betalen!

Op al onze artikelen geldt de fabrieksgarantie van de desbetreffende leverancier. Heb je hier specifieke vragen over, neem dan contact met ons op.

Wij doen ons uiterste best om alle artikelen heel en volledig bij je thuis te bezorgen. Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat een artikel verkeerd geleverd wordt. Gelieve in dat geval contact op te nemen met ons. Wij zullen ervoor zorgdragen dat het artikel zo spoedig mogelijk of vervangen wordt of indien mogelijk gerepareerd.